Türk Telekom Apn İle Sınırsız Bedava internet Ayarları






Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Türktelekom Apn'si ile bedava internet ayarlarını paylaşacağım Ayarlar Alt kısımda bulunmaktadır İyi kullanımlar


                                                                                          APN AYARLARI


  • İsim : magic avea
  • Apn: mms
  • proxy:213.161.151.201
  • Bağlantı Noktası: 8080
  • Kullanıcı Adı: mms
  • Şifre: mms

Evet arkadaşlar Bu ayarları yapıp Kaydediyoruz. Ve kullanmaya Devam ediyorsunuz 

8 yorum

Abim peki bu faturalılar icinde uygunmudur acil cevap

Kişiye Yorum Yap

Kardeş bu normal internet sen farklı bir apn ayarı vermişsin kontörden yer .böyle asalaklar nasıl site yapabiliyor anlamıyorum

Kişiye Yorum Yap

Dostum sitemizin sağ tarafında belirttik ama :)

Kişiye Yorum Yap

Kardeşim benim hattim vodafone ama aynı şekilde apn ekledim ve 4 aydır bedava internet kullanıyorum tl den birşey gitmiyor

Kişiye Yorum Yap

Kardeşim benim hattim vodafone ama aynı şekilde apn ekledim ve 4 aydır bedava internet kullanıyorum tl den birşey gitmiyor

Kişiye Yorum Yap

Yorum Gönder